Karen uit Ijhorst
Reden van het bezoek:
Aanschaf Camper
De ervaring van het bezoek:
Zolang je bijna een camper hebt gekocht zijn ze allemaal heel charmant. Eenmaal een camper gekocht, word je bijna genegeerd als je langskomt ( probleem met lekkage) en als je een jaar later je man bent verloren en vriendelijk om een Nederlandse handleiding vraagt, wordt jij beschuldigd van het ” aanvallen” van iemand ( ???) en word je aangeraden om het zelf te regelen.
Lomper kan niet.
Ben benieuwd of deze review word gedupliceerd.
Ik zou hier dus echt geen camper kopen.
Aantal sterren gegeven:
2 Sterren
Aanbevolen bij anderen?
Nee
Uiteraard wordt uw ervaring geplaatst echter met onderstaand onze versie.
Het verliezen van u man, vinden wij vreselijk en wensen u hierbij alle liefde en kracht.
Echter kunnen wij ons niet vinden in uw verhaal.
U heeft ons telefonisch benaderd en een keurig antwoord ontvangen inzake het verstrekken van een NL handleiding. Deze is niet in ons bezit en wij
wilden dit gaan uitzoeken bij Hymer of levering mogelijk zou zijn.
Wij hebben u aangegeven dat hieraan mogelijk kosten aan zouden zijn verbonden. Dit wilde u niet.
Hierbij hebben wij u aangegeven dat u wellicht via Google een handleiding kon gaan downloaden, u wilde echter een papieren versie.
Hierop is aangegeven dat u deze uit zou kunnen printen.
Tot dusver een keurig gesprek.
Uw toon veranderde en u begon uw stem te verheffen waarop is aangegeven dat u ons hierop niet aan hoefde te gaan vallen.
“waardeloos bedrijf e.d. ” dat werd door u geroepen.
Lomp ?
U bent degene geweest die de telefoon erop heeft gegooid ….
Wij hadden u met alle liefde willen helpen echter heeft u anders gekozen.