Jan en Anneke Blom uit Zwolle
Reden van het bezoek: Aanschaf Camper De ervaring van het bezoek: Prima service bij de aanschaf van onze nieuwe Chausson. Goede inruilprijs voor onze oude camper. Er waren wat gebreken maar dat werd allemaal prima opgelost. Goed bedrijf met gemotiveerde mensen. Aantal sterren gegeven: 5 Sterren Aanbevolen bij anderen? Ja
